Wednesday 25 July 2012

penyebab dan menyebab : KITA SAMA

hi !
untuk pertama kali aku mengUPDATE blog di CC , teringat zaman dulu kala :)






setelah sekian lama juga aku tidak membuka akaun FB ,
dan tadi aku terbuka group LIBB21 .
dan aku membaca post mereka , memang pedas secukup rasa :D



memang aku antara yang tidak hadir pada minggu lepas . aku MINTA MAAF .
aku paham sangat rasa kena denda sebab orang lain .
kita tak salah tapi kenapa kita yang kena .
tetapi , adat lah kan , nama pun band .
kita penah jadi penyebab dan menyebab sama seperti mereka .
jangan lah masa sekarang nak melatah sayang .
yang balik mungkin ade sebab , aku bercakap tidak lah untuk memBACK-up diri .
bukan semua suka2 je nak cuti .
belajar lah erti paham keadaan orang lain .
sikit2 denda . haihhh .
eh , bukan ke kita sebok sangat dengan UNITE ?
UNITE LAH KORANG SAMPAI LEBAM .
so , terimalah dengan redha .

aku percaya , ramai yang akan berkerut dahi membaca apa yang aku catit di sini ,
tapi ,korang pikir lah sendiri ,
kenapa , mengapa ,



memang muka aku jarang kat band . sebab aku dah tawar hati ohh ,
yang aku tahu ,
BAND itu ENJOY ,
band yg kita ada enjoy tak ?
kenapa jadi mcm ni ?
jangan guna kan unite sebagai alasannye :)
tepuk dada tanya selera .