Sunday, 23 September 2012

teringat study week lepas .

hi sayangs ,
study week dah bermula . seminggu je pun . diam tak diam dah nak final kan ?

SEMESTER 2 .
macam2 aku lalui , pelbagai cerita .
maaf aku tiada koleksi gambar untuk di pertayang kan .
semester ini , aku tercampak jauh dari dunia semester pertama . aku di tempatkan di kolej (hostel) hujung dunia . jauh dari teman2 rapat ku di sana .

wingmate's .
kak mira , kak tiqa , emylia dan paling tidak lupa ASMIDA.
ntah bila kenapa aku teringat kat as aku sebakk . ishh , itu lah perasaan . kak mira yg banyak membantu ,
kesimpulan , mereka sangat menghiburkan . :')

 

study week sem ni . agaknya . aku terpaksa sendiri . tapi aku tak bersedih :)
sebab aku ada member "roomate" yg best .
pasal dia aku citer lepas final nanti ye :)