Wednesday 3 October 2012

kenyataan itu .

kenyataan sememangnya amat menyakitkan .

rasa terkilan tiba bila semua itu berkait dengan mereka yang bernama sahabat , mungkin ada betul , apa yang berlaku atas sebab tertentu , Tapi , bila di rewind . masih teringat wajah aku , riak aku , jenuh jari mendail nombor mereka . tiada kata penyebab rasa lagi . hati patah .

seorang ; status bbm sangat meriah .
seorang ; memanjang busy dgn report sana sini ,
seorang ; tanpa sedar pelbagai cara perhubungan di padam . even no phone .
seorang ; bergelar kakak , kecik hati tidak bertempat .

satu yang aku nampak , masing2 aku yang ber-ia2 aku je yang kena cari inisiatif untuk ketemu . sebagai apa aku ini ?
-- penat ,
-- makan hati .

aku tahu aku terlalu awal membuat konklusi ,
tapi lepas ini biar lah kamu . aku lelah .

kalau cuma aku nak jaga segala sudut .
aku manusia .
ada masa aku semput sendiri .