Tuesday 9 July 2013

Ramadhan

Assalammualaikum

Alhamdulillah . Ramdhan kali ini aku masih bernafas . Syukur ya allah . Ntah kenapa, ramadhan kali ini aku berasa excited . Walhal sama je kan? Aura ramadhan kuat terasa . Hingga kan tadi masa makan kat Terminal Segamat tuh ada rasa serba salah, rasa macam orang yang puasa . Tengok orang kiri kanan pon rasa pelik . Haha . Mengade kan ?

Sekarang . Dalam bus. Off nak balik Kota Damansara. Nak sambut puasa dengan mama ayah along dan adek2 . Hehe . Mengada lagi kan?

Esok mula bazaar ramadhan . Seperti biasa bazaar ramadhan dah jadi rutin wajib family dila . Ini la sumber rezeki untuk raya . Alhamdulillah , sem ni class smpai khamis . So hari khmis . Lepas class boleh terus gerak kl . Dan ahad akan naik train 11 mlm . :)
Rasa macam dah dengar bunyi mereka2 yang dila asyik balik ? Katanya dila mengada2 nak balik . Macam dila je ade family . Tapi mereka pernah tahu kenapa dila balik ? Hmmm . Mereka pon x teringin nak tahu . Biasa lah manusia cuma tahu cakap .

Ramadhannnn .
Ramadhannnn .
Ramadhannnn .
*tarik nafas*

*pause*

*zai bangun*

Esok mula dah puasaaa .
Kat fb kat tweet . Riuh masing2 khabarkan salam ramadhan . Kawan A ucap Kawan B . Dan begitu la selanjutnyaa .
Aku baca aku senyum .
Aku like aku retweet .
Itu la keje aku . Haha .

Ramadhan aku seperti biasa .
Yang lain ? Ntah .
Yang bersuami . Yang busy nak final
Aku doakan semoga ramadhan ni memberkati hari korang semua yee .

Untuk kita yg di perantauan ni . Hahh . Sama2 la sahur meggie ye .hahah .

Ok . Nk sambung tidur . See yaa .