Sunday 9 December 2012

semester ini

assalammualaikum . 
lewat seminggu updated kali ini . utk makluman sayang2 semua semester baru dah mula . walaupun baru seminggu tapi banyak musibah yang mendatang . lepas satu , satu . betul2 buat aku terduduk. seminggu ini juga aku membuat lebih mengenali kehidupan. mata aku lebih terbuka mengenali yang mana kawan, yang mana sahabat dan yang mana musuh. memang semua tahu, kawan ketawa memang nyata kita boleh lihat, tapi kawan masa kita bersedih kita buka mata sekali pun belum tentu tampak jelas. bila semua ni jadi, aku tak salahkan sesiapa, apa yang berlaku hari ini semua berpunca daripada kesilapan sendiri. SEMUA.
so, aku maafkan semua yang cemuhan kalian. malah aku ucapkan terima kasih. banyak benda aku belajar dalam diam. aku nampak khilaf aku .

kali ini aku mati akal, ikutkan hati aku nak je berhenti. tapi istilah putus asa tak pernah ada dalam diri aku , so jalan penyelesaiannye , aku tempur je apa yang datang. biar rasa takut itu sembunyi. biar wajah pura-2 itu wujud zahirnya. kerna, apa pun jadi pada aku ada siapa peduli ? masing2 ringan mulut tapi tak bermakna ringan hati. jelas sekali ikhlas tak boleyh di nilai tapi kita boleh rasa melalui hati .

p/s : doakan aku kuat harungi semua dugaan ini .

next entry , mama ayah n cf . tunggu yee