Tuesday 1 January 2013

new chapter

assalammualaikum .

Bismillahirrahmanirrahiim. Let's start this new chapter together. To the very end. And there's no end better, than jannah

welcome 2013 to my life , 
halohaaa ~! 
new years . waaa . sebenarnya tak ada apa pun . aku tak terasa pun dah bertukar tahun. ramai dok tanya,"macam mana newyear ?" "newyear sambut mana?" . ishhh , jenuh nak ku jawab aku tak sambut newyear . Ade one of my friend , cakap aku pelik sebab tak sambut newyear , haihh , apa yang pelik weyh ? suka hati korang lah nak cakap apa kan . everyone have their own thought .

aku bukan la cerita pasal new year ,
aku bersyukur kerana hingga sekarang aku di beri peluang untuk bernafas hingga tahun 2013 ini.

oh yaa ! aku dah masuk dorm kat baiduri , so far everything was fine . aku suka roomate aku kali ini . aku selesa . cuma keadaan dorm ini agak menyeramkan , hahaaaa . 
-- aku je yang penakut :D

dah tiga hari aku kat sini . 
mama tak call aku pon , hati ni terusik bila dgr malam2 roomate gayut dgn mama dorang :'(
sebenarnya ego yang menjarakkan kami . aku cuma nak mama tahu aku terasa hati .
siapa lagi yang aku ada ? siapa lagi yang boleh berima aku seadaanya kalau bukan family aku sendiri ?
even adik-adik aku sendiri , bebelan aku sebab aku prihatin pasal dorang . 
sungguh aku sayang family aku .

besties aku dah macam family aku. tanpa dorang aku sunyi.

harapan aku 2013 ni mematangkan aku . amin .